EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner



Hai , Hello :)
♥ N A D I A HERE ! ♥
♥ I'M ONE SIX . STRONG ENOUGH :D ♥


Gossip(s)

AND THE REASON IS YOU :D


rindu !
Wednesday 14 December 2011 | 0 comments



haiii.kauorang kauorang. na tau ta aku riindu sape.haha.tekaa ar ;) . tatau kann?haha. AKU RINDU BUDAK BUDAK 10 GEN. #amboiii.senyum lebarr.tapi seriess rindu kat kauorangg. hurm, tahun depan pun tatau semua ade lagi ker ta. yer lhaa.ade yg na berhijrah ke sekolah laenn. kann kann? teringat time dkt melakee.rinduu gilee time dkt sanee.walaupunn tadelha jauh mane pun kan dgn muar, tapi bermakna bagi akuu. tahun depan kelas dh laenn laen.masuk kelas ikut aliran dah, kalau ta ikut result akhir tahun.haha. rindu kelass 3 IBNU KHALDUN !.walaupunn kadang kadang aku rase mcm na keluar jea dri kelas tuhh sbb asyik kene dengkii jea dgn bdk lakii tapii kelas tuh lhaa yg byk bagi memori best utk aku, budak budak laki yang kdgkdg menyakitkan hati n kadgkdg gilee gilee. budak pompuan yang cun cunn. #wahhh.haha. aku sayang kauorang lha. hah! bdk HOSTEL pun aku ta lupee. 10 GEN ;) . banyak doe kenangan dripd form1 smpai form3. darii orentasi lha kite berkenal kenalan .hehe.kenal isi hati masing masing. #cehhh.ayat .Time tuhh semua kanak kanak smart reader kids lagihh.haha.naek form 2 dah ade lha sikid rase malu lha .segan lha . time form1 maen redah jeaaa. haha. lepas tuh naek form3 semua dah mule focus utk PMR. na berjaya lha katekan. tapii sempat jugak kann bergosipp-2. bla bla bla. haha. kenagan kenangan.kenape lha kau melekat kat kepala aku nih? asyik teringat jea. nanti na buat aku nanges jea. haha #propa jea nanges tuhh. XD .haha.hurmm.now kauorang mesti berdebar debar na tunggu result keluar kann? haha.relak arr.tengok aku ,siap bole berjimba jimba lagihh. hehe. #padahal hati dah ade kat sebelah nh ,tgh rendam dlm air biar tenang sikit.ngehngeh. ape ape punn kauorang tetap akan aku ingat sampai when when. then.GOODLUCK lha untuk result nanti ok.aku doakan kejayaan kauorang. INSYAALLAH KITA SEMUA DAPAT SCORE A' .amin. ;) muaaahh sikkid ar.

OLDER POST | NEW POST