EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner



Hai , Hello :)
♥ N A D I A HERE ! ♥
♥ I'M ONE SIX . STRONG ENOUGH :D ♥


Gossip(s)

AND THE REASON IS YOU :D


fullstop.
Friday 10 February 2012 | 0 comments
hello hello. =) heee. apa khabar wahai teman temanku sekalian? haha. mesti baik baik syg jea kann kann? yea lettuw. muahh sikit ar. kihkih ;D humph. na tau ta na tau ta? mulai esok(sabtu, 11.12.2012) dengan hari ahad(12.2.12) , aku dah start MENGHADIRI tuisyenn babee. pecaye ta pecaye ta? confirmm takk kan. bhaha. membe membe aku semua ta pecaye. elehh, diorang jeless sbnanyer , ta dapat balik tiap-2 minggu. KAHKAH. #serve you right! kejamm gile aku.tapi series aku tuisyen doe. ta main main. maklumlha budak ST, kene lha mula dari form 4 kan? .;D bagus anakk mak. HAH! SAYA MEMBANGKANG KE-PENYINGKIRAN G-MAN ! INI TIDAK ADIL ! peh, macam berpolitik pulakk .fewiitt :p tadee, tadi baru lepas tgok RAJALAWAK 6 doe. nh yang aku dh tanak tgok dahh. bak kata abg aku''KITE BOIKOT RAJA LAWAK6 !''.hahaa. tapelhaa. dah bukan rezki diaorang, na buat camano.
        okay, masuk cerite baruu. haha. mesti kauorang pelik kan dgn title and entry yg aku buat nh. hee. a c t u a l l y  tade kene mngene pungg. sahaja jeaa. buat publisiti murahan sikitt. bhaha. humph, tetibe kann, aku rinduu seseorangg + seseorangg = dua orang lherr tuhh. firstt, of course lhaa , MY SUPER DUPER KWANGMIN! hahakkk. org kate aku syok sendirii. tapelhaa. daripade aku syok kat kauu. jelesss lettuw kann. dengki ngn akuu.# miss you boo kwangg! HAHAHA. second pulakk, sape yeakk? sape na volienteer? heee. aku rindu kau wahai HAMBA ALLAH. haishh, susah betul na buang perasaan rindu tuhh. wohoii! kau pergi jauh juah lhaa. jangan dekat kat akuu. shuhhh shuhh ! tape lhaa, kite tetap berkawan . kann kann? teman tapi mesra gituhh. haha. #perasann gilakk. ok die ta ingat kat aku punng. ok aku dh ngntokk. bhaaoiii ! seee yahh~







P/S : ILAFFKWANGMIN :3 muahh

OLDER POST | NEW POST