EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner



Hai , Hello :)
♥ N A D I A HERE ! ♥
♥ I'M ONE SIX . STRONG ENOUGH :D ♥


Gossip(s)

AND THE REASON IS YOU :D


geram melanda diri ~
Friday 3 February 2012 | 2 comments
assalamualaikum kauorang. =) jap jap. auchummm auchumm. pehh. giler berkaratt seyh aku punye blogg kesayangan nh. ditinggalkan lame di ufuk salju. #haha. bukan ape, ta sempat na bukak. hee. plus dengan malas dengan tade bende na di cerite. #cehh padahal bykk. whatever dhaa! hurm. so disebabkan lame ta menyentuh blog nh, aku pungg tetibe malam nh rase bosangg, aku ubah ler sikit sikit. walaupun ta bnyak. HAHA. lawa ta lawa ta? elehh. ta lawa lerr tuhh. puihh ;) ade aku kisah? haha. hurmm. a c t u a l l y kan aku banyak cerita kalau diikutkan lha. tapi KE-MALASAN untuk menaip tuh datang dgn secara mendadak, so ta boleh bt ape.haha.tambah lagih aku nh WARGA ASRAMA .so balek ta tentuu. kalau die bagi balek, balek ar.huu XD.
hurmm. sekarang nh kan aku tengah geramm . adelha dgn satu orang MAKHLUK ALLAH nhh. aku cukup sabar dengan diee lha kod. aku punye lha pikir perasaan diee, aku ingat diee. tup tup die buat aku mcm nh. aku punye smngt na text die, sat lagih aku tau pasal bnde alah tuhh. ='( rase macam diri aku nh DI-PERBODOHKAN OLEH KAU wahai manusia. aku pungg tatau aku status aku dengan kauu. aku ta dapat na mem-finalekan keputusan aku disebabkan kau yang suke berubah ubah.aku sayang kau , ini yang aku dapatkann. tapi aku tatau lha kalau selame nh kau ta anggap kite tade status ape ape. aku jea kod yang SYOK SENDIRI. ggrr ! hurmm. suke hati kau lha. kalau tuh yang kau na selame nhh, hamekkk lhaa. jgn bt aku mcm mainan BARBIE, dah ta selau gune, carik yang baruu. apa daa. aku pun tatau aku mksd kan sapee .tapi entah lhaa. LIKE-HEART kau lhaa. lepas nh aku dah malas na hamekk tau lagih pasal kau.kau pegi lha dengan ape yang kau na tuhh. terimakasih yea sbb buat aku macam nh. AKU HARGAI DGN SEBAIK BAIKNYEE. =) okayy, aku rase lega sikit ble dapat luahkan dekat sinii. terimakasih mr bloggie =P . ape ape punn aku dah penat + ngntok (skrg pukul 2.15 tgh mlm) . nanti bile bile KEMALASAN tidak menyerang, aku update ae entryy laenn.

see yahhh babee ! <3 muahhh sikit lhaa.

OLDER POST | NEW POST