EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner



Hai , Hello :)
♥ N A D I A HERE ! ♥
♥ I'M ONE SIX . STRONG ENOUGH :D ♥


Gossip(s)

AND THE REASON IS YOU :D


seriously ILY
Sunday 22 April 2012 | 0 comments
haii kauorang.tengah buat ape tuh? hee. okay ta blogg nhh? haha. simple jea kott. ta ghetii ar na edit edit blogg nh. LANTAKK. yang pentingg aku boleh bt entryy. =) kann kann? ta kisah punn. okayy. actually aku bosan. sebab tuh bt entry nh. hmphh. can i say that I LOVE YOU. ;( gilee ahhh. *awie dlm sembilu, jiwang siutt akuu. hahaha . hmphh. serious doeee aku sayang die. padahal dulu ta pernah na tegur kott. pandang sebelah mate jeaa . yelahh. tapi kann? aku rase bersalah dgn perasaanan aku nh hahh. sbnannyerr aku ta boleh na sayang die sebab diee dah ade ........ =..= . aku jea yang tauuu. haishhhh. dear, how can i love you hah? so weirddd lhaaa ==' . hmphhh. tapelhaaa. aku boleh tengok die happy jea dgn org yg diee sayang kann? =') tapi kan kadang kadang aku rase na nanges pun ade sbb tgok die dgn org yg die syg tuh sweet sweett . HISSHH. nadia! kau tade hak na jeles jeles lha gile! biar lha die na bt apee. die bukan kau punye pun kan. hmphh. betul jugakk kann?.hmmm. ta kisah lha, selagi aku boleh tahan, tahan jea lha . yg pnting take careee yeaa. nanti kalauu ade ape ape masalahh , citer citer lha aeee. heee. siapakah orang ituuu? TETTTTTT . aku jea yangg boleh tauu. kauorang ta boleh tauu. ape apee? aku just na share jea dgn kauorang , sbb sini jea aku boleh citer dgn kauoranggg. kalau korang jadik aku, ape kauorang akan lakukkan aek? hmphhhh. ==' WHATEVER LHAA. okayy lahh. tuh jeaa yang aku dapat share dgn kauorang. ta bole na bt apee. heeee. so kite kene gumbiraa selaluuu okay kauorang kauorang ? I LIKE YOUU . muahh. *cehhh. hahaha. byebyeee







OLDER POST | NEW POST