EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner



Hai , Hello :)
♥ N A D I A HERE ! ♥
♥ I'M ONE SIX . STRONG ENOUGH :D ♥


Gossip(s)

AND THE REASON IS YOU :D


kesedihan dlm kegembiraan ;')
Thursday 23 August 2012 | 0 comments
assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh ;D hai koranggg ! rinduu siutt na berblogging nh. berkurun lame aku meninggalkan belog nh. yelahh. byk hal yang datang. terpakse tempuh sorang sorang. kay kay. tape tape. OKAYY. sekarang nhh bulan syawal kann. so , SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN sahabat sahabatku. huuu XD *ayat* lmbat gileee. alahh. aku ta sempat na wishh sebelum nh. so wish lha skrg smntare masih di hari raya yang mulia ini. 

okay.new chapter ;) salah satu perkara yg membuatkan aku tak merasa sgt raye tahun nh is hbgn aku dgn tuh tuh yg dkt stuff tuhh kan tak berpanjangan lhaa. na buat mcm mane kann. orang dah tknak. buat ape kite pakse kan. tapii serious aku cakap aku happy dgn diee. sebelum nh kitorang happy happy jea. tapi selepas bbrpe minggu aku dpt rase ade something yg pelik plus kdtgn seorang gadis yg ta kenali selalu text dgn soalan yg pelik -,- so, aku tnye lha die kann. then die beerterus terang dgn akuu. and that time haihh. rase mcm luluh gile hati akuu bile die ckp sebegituu. *ape yang die cakap biar lha rhsia aku dgn die jea.*lepas tuh ,  tnpa tau ape sbnanye status kitorang . satu hari aku tnyee die,then die ckap kite not couple anymore. tapi kite still boleh jadik kwn. hmph. tuhan jea tau perasaan aku mase tuh. dgn secare tibe tibe airmate mngalir. huishh.seboleh boleh aku lap duh.;) okay secara tidak langusng , DIA BUKAN MILIK AKU LAGI. hee. lepas nh tade lher aku na bercalling mlm mlm, carik duit syiling. senyum sorang sorang ingatkan kau. haha. text setiap kali balek rumah. noww die dh ade gf. ;) happynye die dgn gf die. kenape die ta mcm tuh dulu aek time dgn aku. XD tape lhaa. maybe die lbih bhgie dgn gadis tuh. kay fine. but smpai skrg aku still ta bole lupekan diee. seriously aku jealous sgt tgok die dgn gf die and perasaan benci tibe tibe datang. haihh ? kenape aku bnci gadis tuh. ? okay.aku try utk hilangkan perasaan tuh sbb aku tau kau syg die . bkn salah diee. aku rindu kau. aku sayng kau lagi. aku kecewa dgn kau. kau ckp kau tkkn kecewakan aku . ;'( aku try untuk kuat.  hmph. aku try buat buat biase dgn die. sbb aku tau die anggp aku sbgai kawan jea . kiteorg ta pena jumpe pun. hmphh. aku tatau lha smpai bile aku na mcm nhh. masalah nye aku sayang die lha . faham ?haihh. biar lha diorang bhgieee. aku mnderita kat sini teringat die. aku na tggu kau. boleh ? okayy. minta maaf sgt sgt kalau aku benci kau wahai si gadis . perasaan tuh tetibe dtg. walaupun aku mndrite tgok korang bhgie tapi dlm mase yg same aku happy jugak sbb die lebih bhgie dgn kauu. :) soo, take care of him for me kay. *sorry lha ayat wa berbelit berbelit . lepas nh. tolong ae jgn ingatkan die as boyfriend aku . ingatkan aku yang die KAWAN akuuu. okayy ? deal. good. so. tuh jea lhaa yang aku na membebel pagi pagi bute nhh. hee ;) see yahhh.

P/s : ^^V .





                                                                                                                                 LOTS OF LOVE
                                                                                    
                                                                                                                              ~ N A D I A ~
.

OLDER POST | NEW POST